8 Ocak 2015 Perşembe

MARSLI - ANDY WEIR






    Bir kitabı almaya karar vermenizde tanıtım yazısı ne kadar etkilidir? Bu kitabı incelerken okuduğum yazı şöyleydi ;

"O, Dünya'nın en ünlü adamı. Sorun şu ki, Dünya'da değil." 

   Mark Watney, benim kitaplarda tanıştığım en iyi karakterlerden biri oldu. Açıkçası kitabı çok sevmemin yanında bir karakteri de bu kadar sevmek beni bir hayli mutlu etti.

   Marslı son zamanlarda okuduğum en iyi kitap. Andy Weir bu hikayeyi önce internette yayınlamaya başlamış. Ardından hikaye beğenilince kitap olarak basılmış. Hali hazırda ise film haklarını alan Ridley Scott Marslı adlı romanın filmini çekmekte. Baş rolünde Matt Damon'ın oynacağı filmi merakla bekliyorum.

   İthaki Yayınlarından çıkan bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum. Yalnızca bilim kurgu sevenlerin değil, kitap okumayı seven herkesin okuması gerekir. Eğlenceli, komik, macera dolu ve zihin açıcı bir kitap. İyi okumalar..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder